Torsdag!

Japp jag är så himla bra på att uppdatera. Och nej jag kommer nog inte bli bättre. 
Jag var ju jätte duktig ett tag och uppdaterade ca 3-4 gånger om dan. Hur länge höll det a? 
4 dagar kanske=). Men men. Jag jobbar min helvetes vecka som jag så fint kallar den. Jobbar 6 dagar i rad och det är inge kul alls faktiskt. Men men, pengarna måste ju tyvärr in. 
Jag har blivit ganska duktig därimot på WOW=). Spelar inte så myclet men det händer allt. I fall ni är intresserade/vet/kan så spelade jag med allas våran Joel Allan i kväll och då spelade vi BG och det var riktigt roligt. Man bara springer runt och slås och vi vann så hilma duktiga vi är=). Nej ni detta var tråkigt.
 Hörs kanske i morgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0