Fredag!

idag är det fredag och jag är ledig. Så himla skönt. Ligger fortfarande i sängen och funderar på om man orkar gå till gymmet har inte vart där på ett jävla tag. Och det syns väldigt mycket. Fuck. Så det får nog bli en liten sväng dit när jag tänker efter. 
Jag kom på att jag följer en jävla massa bloggar. Har skaffat bloggkoll så man håller koll på alla. Men ändå 28 bloggar har jag på min bloggkoll. Lite sjukt tycker jag själv men men. Men det är roligt att läsa om vad som händer i andras liv. I vissa fall är det roligt att läsa om vad som inte händer i andras liv.. 
Tänkte jag skulle länka till några bloggar men jag vet inte riktigt hur man gör. 
Nej nu ska jag kanske gå till gymmet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0