Nyår ja!

Nyår spenderades hemma i min mammas och pappas hus. Så dom fick fira nyår i min lägenhet=).
Men det blev väldigt lyckat. Även om jag var typ över stressad hela kvällen. Jag var hemma hos mamma vid fyra och började med maten med en gång. Maten blev en succé.
Förrätt: Grilljerad getost som låg på ett toastbröd som jag rosta i stekpanna. Med en massa sallad runt.
Huvudrätt: Ungstekt fläskfilè med potatisgratäng. Mums mums var det.
Efterrätt: En smördegs botten med vaniljkräm och lite exotiska frukter i. Också himla gott. 
Kommer nog göra den maten nån mer gång men aldrig till så många i gen. Vi var sammanlagt 18 personer hemma. Det var väldigt roligt att det var så många men lite jobbigt med maten. Men det gick bra och maten var färdig när den skulle och så. Kvällen gick väldigt fort. Började äta vid sju. Å då trodde jag att vi typ skulle sitta och äta och sen vänta på att tolv slaget skulle komma. Men ikke. Det gick så fort att efter vi ätit och rökt en del och fått på musik så var klockan redan halv tolv. Det var lite sjukt hur fort det gick. Men men. Mycket roligt var det. 
Lite bilder:
  
Här har vi precis ätit förrätt och ska hugga in på huvudrätten. 

Lite folk.

Precis fått i oss all mat. 

Lite folk i soffan. Bilderna är inte i ordning=). Detta är innan alla har kommit och sitter i soffan och dricker lite bål som bål mästarna Elin och Emma fick i uppdrag. 
Så det var min nyår det. 
Hitta lite mer bilder: 

Efterrätten. Mums fillibabba

Det fick bli gående bord till huvudrätten. 

Min älskling på tolvslaget.

Jag och andreas dricker Champangé och Öller försöker öppna sin flaska. 

Niklas och Jocke.

Malin och Jocke.


Malin Elin och Emma. 
Nej nu var det nog dom flesta bilderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0