Onsdag!

Japp idag är det onsdag och Andreas är fortfarande i fjällen. Medans jag är hemma och jobbar som vanligt. 
Eller jag hade ju kunnat åka med men jag vill spara mina semester dagar tills vi åker utomlands å jag hinner inte få nya semesterdagar. Men jag är ledigt fredag-söndag och det ska bli skönt. Andreas kommer hem på fredag. Vi har varit i hop i 2 år i morgon så vi ska gå ut och äta en fin middag. Tror att det lutar åt rökeriet. Finns ju inte så mycket finare ställen att gå ut på här i stan. Är lite trött på park nu. Nu när pojken inte är hemma så det känns lite jobbigt att laga mat så jag ställde mej igår och kokade en jävla massa korv och grönsaks soppa. Så nu äter jag det hela tiden. Eller ja. till lunch ock middag. Det är så himla gott. Men Andreas gillar det inte så värst mycket. Så jag får ju unna mej lite soppa när han är väck. 
Nej nu ska jag sätta på ett avsnitt av Bones. En mycket bra serie. Så ska jag äta en massa choklad i sängen. 

Bay Bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0