Personalfest!

Mmm vad kan man säga om den kvällen. Helt konstig kväll.
Det började ute på daftö fick lite mat. Var någon mexicansk buffé. Väldigt gott faktiskt. Sen så satt jag med lite folk i ett hörn och hade vilda discutioner om diversé saker. Mycket trevligt. Var väldigt mycket folk. Sen kom vdn för bolaget och tyckte att nu åker alla in till o2. Det var inte så bra musik på daftö. Det var nått dansband som spela. På o2 spelades det inte heller så bra musik. Men faan heller. Jag dansade nog i 2 timmar i sträck. Jävlar vad roligt det var. Dansade med the big boss som är 55 år. Så man kunde dansa lite som man vill. Hahaha. Alla hade väldigt olika dans stilar som var intressanta. 
Nu ligger jag i soffan och har ingen som helst tanke på att lämna denna plats. Men är inte så sjuk som jag hade förväntat mej när jag kom hem vid halv fyra i natt. Bara lite huvudvärk. 
Nu är jag även ensam tills på fredag. Andreas är i hemsedal. Jag tycker inte om att han är borta. eller så tycker jag bara inte om att vara ensam. hihi. Nej men de var trevligt i går med undantag för lite onödiga människor. Men men. Vissa tänker sig inte för. Men så är det ju alltid. Förhoppningsvis så blir det inte sååå pinsamt att komma till jobbet i morgon hoppas jag. Hahahaha men jag vill inte till jobbet. Jag uppförde mej förvånadsvärt bra för en gång skull. Brukar ju inte göra det alla gånger. Men jag var extremt full. jaja. Karin var också med ut. Tycker att hon är en sån rolig tjej. Hon är som en storasyster för mej. Man kan prata med henne om allt. En mycket trevlig kväll igår i alla fall.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0