Tje på´t!

Har börjat jobba igen. Hade semester i nästan 2 veckor nu över jul och nyår. Det var himla skönt men hade gärna haft 2 veckor till. Har egentligen inte gjort så mycket under dagarna men men. Har egentligen bara legat i soffan med datan i knät och spelat spel och planerat nyår. Ja ja. Man ska väl slappa på semestern. Detta var förövrigt min första semester som jag har som jag är medveten om att jag har. 
Tog ju ledigt i sommras för Arvikafestivalen men trodde inte jag hade nån semester det året för jag inte varit anställd så länge men det fick jag. Hihi. Så nu har jag i och för sej 14 dagar kvar att ta ut men 5 dagar ska jag spara och ta ut nån gång senare. Så ska förhoppningsvis jag och andreas resa i väg till varmare ställe snart. Hoppas jag. 

Nej nu ska jag fortsätta se på Top model.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0