Hej!

Det var ett tag sen jag skrev. Japp det har hänt lite saker. Midsommar spänderades med massa roligt folk borta i hålkedalen. Vi var 46 pers där tror jag. Men det var mycket trevligt i alla fall. Lördagen var jag hemma. Var inte så sjuk men kände inte för att gå ut. Nu har jag semester i alla fall=). Så himla skönt. Hela två veckor. Å i morgon drar vi uppåt i landet. Till borlänge närmare bestämmt. Kommer att bli så roligt tror jag. Fast på torsdag kommer det att bli fullspäckat. Gillar inte det alls faktiskt. Jag vill ju gärna hinna dricka också. Men men. Får ju gå en dag i alla fall. 
Mitt schema för torsdagen:
16:45-17:30 Evergrey
17:45-19:00 Backyards babies
18:45-20:00 A camp
20:00-21:15 Lars winnerbäck
21:00-22:15 The Kooks
22:15-23:30 Volbeat
23:15-00:30 Thåström
00:30-02:00 Mötley crüe
Som ni ser så är det ganska mycket jag ska se. Vissa konserter hinner jag ju inte äns se hela på. Det är ju lite surt faktiskt.
Men det grer sej nog. Kommer väl sluta som vanligt att öl magen får som den vil och går tillbaka till tälten super sej full och missar allt. Vi får se. Skriver nog mer när jag kommer hem på söndag måndag nån gång. 

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0