Ledsen!


10:21 | fredag 5 juni 2009

Inbrottsvåg i centrala Strömstad

Inbrottstjuvar bröt sig in i tre lägenheter i centrala Strömstad någon gång under gårdagen.

Lägenheterna ligger på samma våningsplan i ett hyreshus och tjuvarna passade på att ta sig in när de boende var på jobbet. De stal smycken och en dator.

Enligt Johan Hilding, inre polisbefäl i Strömstad, inträffade liknande inbrott i förra veckan och polisen misstänker att det rör sig om samma gärningsmän.

Men i nuläget finns det inga misstänkta.

 

Våran lägenhet var en av dessa tre tyvärr=(.  Man blir så jävla ledsen och förbannad på folk som inte vet vad mitt och ditt är.

Det är så jävla läskigt att veta att nån har varit inne i min lägenhet och rört runt och snokat när inte jag var hemma. Dom hade verkligen kollat överallt, i alla skåp och byrå.                Min älskade kamera är borta, har haft den i en månad=(.     Min prins R.i.p.

Jag vill inte bo kvar här. Men man måste ju bo nånstans och det är ju garanterat ingen som vil byta lägenhet när denna kostar så mycket som den gör.

Inga bra dagar nu i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Jonte

Ja om man vill kan det vara hemnäs =) Men PÖKA är roligare =)

2009-06-10 @ 00:11:52
URL: http://jontee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0