Helgen.

I helgen har jag och Gustav varit ensam hemma. A har varit på lan hos sin bror. Men vi har underhållit oss bra=).
I fredags jobbade jag som vanligt till 19:00 så G var hos sin mormor.
Lördag skulle vi med min bror och Karin och barna till Uddevalla på loppis. Men vi åkte till Ikea också.
Älskar Ikea. Speciellt när man inte köper nått man behöver skruva ihop.
Tänkte börja skriva lite på bloggen nu. Så roligt att gå tillbaka och se vad man gjort.
Bror har fått tag på ett litet hus han ska hyra. Så skönt för han att ha ett eget ställe nu.
Tråkigt för oss dock. Som är vana vid att ha dom nära. Men vi får ta bussen ut och gå upp som är en ganska bra bit upp i skogen.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vill upp till nordby och köpa present till min farmor som fyller år i morgon men vi får se vad vi gör.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0