Min bror

Världens bästa storebror har äntligen hittat ett hus att bo i.
Han och Karin har grejat och målat och gjort det så fint. Han har ju bott hemma hos vår mamma sen det tog slut med L. (Och nej han var inte med K innan han gjorde slut med L.) Tycker att han har fått så mycket skit som han inte absolut inte förtjänar. Skulle kunna skriva en hel bok om detta men kommer inte sjunka till den låga nivån som vissa gör.
Var ute där i går och lekte med P och N. Gurra var så klart med. Så litet och mysigt det är. Skulle aldrig vilja bo där själv då det ligger mitt ute i skogen och inga grannar eller gatbelysning. Är så fruktasvärt mörkrädd.
Men det passar dom väldigt bra. Båda är mycket ute och grejar och hittar på saker. Sover ute under bar himmel halv sommarn eller i båten. Åker vattenrutshkana där man kanske inte ska göra det. Men dom e så söta tillsammans. Så roligt att han äntligen hittat en som gillar att hitta på saker och kan hitta på saker själv. Ta egna initiativ.
Gillar K jag=).
Tänkte lägga upp en bild på dom tillsammans men vet inte om jag får det.. Hihi.
Nej nu ska jag hitta på nått.
Vad vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Elin

Love it! På tiden att det kommer fram en annan version!

2011-11-18 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0