Trött på´t igen.

Åhh idag är jag inte alls glad.
Jag tycker att jag är väldigt duktig som inte ätit kolhydrater på 6 veckor. Om man bortser från 2st 100g 86% choklad.
Men jag går inte ner i vikt. Jag förstår inte. Jag äter typ ingenting känns det som. Äter bacon och pannkakor eller ägg till fulle. Stekt ägg eller rester från gårdagens middag till lunch och nån middag när gubben kommer hem. Inga kolhydrater. Äter inte speciellt mycket grönsaker. Typ ingenting. Jag tränar mellan 40-60 minuter varje mån-tors.
Men ingenting. Eller jo dom 3 första veckorna gick jag ner ett kilo i veckan. Men nu e det stopp. Har enligt min våg gått upp ett kilo sen igår.
Blir så besviken när jag verkligen försöker.
Men om man ser det ur ett annat perspektiv så har jag faktiskt gått ner 29 kilo sen förlossningen.
Nej nu ska sluta väga mej på några veckor.
Vilket bittert inlägg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hittade receptet hos Marianne, http://mariannslchf.se/ HOn har alltid en massa bra tips och recept eller bara intressanta saker att säga om lchf.



29kg är ju jättemycket! Vad duktig du är! :)

Nu har jag inte träffas dig på länge, men kan det inte vara så att din kropp "är nöjd" med vad den väger? Du kanske inte borde gå ner mer i vikt? Speciellt när du tränar kan det ju vara så att kilona inte minskar men att du ändå blir smalare.

2011-11-23 @ 20:33:54
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Goaste madde inte kliva upp o ner så mycket på vågen.

Ät bra o o skippa kolisarna o mät dej ist de e mycket bättre, vågen säger inte så mycket när de kommer till kritan. Kram

2011-12-05 @ 12:55:27
URL: http://myonespace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0